POKOJE ZAGADEK

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 9/10
-
Fabuła
Jesteście uwięzieni w najlepiej strzeżonym i zarazem najniebezpieczniejszym więzieniu na świecie – Guantanamo. Wygląda na to, że strażnik właśnie wyszedł na przerwę, a Wam otworzyła się możliwość ucieczki. Słyszeliście, od pewnego starca że już kiedyś się ta sztuka komuś udała, zdecydowana większość jednak marnie kończy. Nie poddawajcie się, szukajcie śladów i pomóżcie się wydostać współwięźniom. Pospieszcie się, za 60 minut stracicie wolność na zawsze…

- Ilość graczy: 2-4
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 8/10
-
Fabuła
Z czystej ciekawości weszliście ze znajomymi do opuszczonej piwnicy. Ale czy jesteście pewnie, że nie ma tam nikogo? To miejsce z pewnością nie jest bezpieczne. Na ucieczkę jest już za późno… *Pokój od 18 lat!

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 6/10
-
Fabuła
Jesteście załogą podróżującą na pokładzie statku dowodzonego przez Jacka Sparrowa. W ten piękny słoneczny poranek morze jest bardzo spokojne, więc Czarna Perła płynie przed siebie, spokojnie zmierzając w stronę lądu. Po burzliwej nocy na morzu, przyszedł czas na odpoczynek, właśnie mieliśmy się udać na drzemkę, aż tu nagle słychać potężny huk armaty . Tak, to Latający Holender! Oto źródło Waszych problemów. Pociski przebiły wasz statek. Toniecie. Macie godzinę na przedostanie się do szalup. Nie zwlekajcie!

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
„Zdarzyło się to dawno, dawno temu w Leśnym Królestwie. W kraju tym panował dostatek i było w nim coś magicznego. Kiedy jednak młody król odmówił poślubienia złej wiedźmy z sąsiedniego królestwa, zaczęły się ciężkie czasy dla poddanych. Wiedźma rzuciła na młodego króla zaklęcie i przemieniła go w potwora. Ruszajcie w drogę i strzeżcie się magicznego skraju lasu.” (zalecamy obuwie sprotowe /płaskie)

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 9/10
-
Fabuła
Znalazłeś się w pokoju człowieka który ma niezwykły talent, prowadzi on swoje nielegalne praktyki naukowe. To nie tylko miejsce badań, ale również miejsce realizowania obłąkańczych pomysłów szalonego geniusza. Odkryj jego tajemnicę, a znajdziesz drogę do wyjścia. Lepiej, abyś zdążył zanim powróci…

- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 100 zł
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
Piramida to miejsce spoczynku dawnych Faraonów, obłożone klątwą starych bogów Doliny Nilu. Musisz przejść skomplikowane labirynty, zdobyć artefakty pradawnych bóstw i odkryć kryptę Faraona. Czeka Cię trudne zadanie, ale to jedyna szansa, abyś jeszcze kiedykolwiek ujrzał słońce górujące nad starożytnym miejscem…(gra w pokoju prowadzona jest po ciemku)
Jeżeli jesteś zainteresowany/a grą większą grupą w godzinach otwarcia, wystarczy że zarezerwujesz dostępne dla wybranych pokojów godziny gry.
Rezerwacji można dokonać online (rezerwacja indywidualna) lub telefonicznie.
Jeżeli interesuje Cię gra dla grupy zorganizowanej poza godzinami otwarcia, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego.