Jeśli jesteś zainteresowany grą dla grup zorganizowanych poza oficjalnymi godzinami otwarcia, możesz zrobić to przez ten formularz. Dokładną cenę, ilość graczy i pokojów ustalimy telefonicznie.
Jeśli jesteś zainteresowany grą dla grup zorganizowanych poza oficjalnymi godzinami otwarcia, możesz zrobić to przez ten formularz. Dokładną cenę, ilość graczy i pokojów ustalimy telefonicznie.
„Jesteście uwięzieni w najlepiej strzeżonym i zarazem najniebezpieczniejszym więzieniu na świecie – Guantanamo. Wygląda na to, że strażnik właśnie wyszedł na przerwę, a Wam otworzyła się możliwość ucieczki. Słyszeliście, od pewnego starca że już kiedyś się ta sztuka komuś udała, zdecydowana większość jednak marnie kończy. Nie poddawajcie się, szukajcie śladów i pomóżcie się wydostać współwięźniom. Pospieszcie się, za 60 minut stracicie wolność na zawsze…”
„Jesteście uwięzieni w najlepiej strzeżonym i zarazem najniebezpieczniejszym więzieniu na świecie – Guantanamo. Wygląda na to, że strażnik właśnie wyszedł na przerwę, a Wam otworzyła się możliwość ucieczki. Słyszeliście, od pewnego starca że już kiedyś się ta sztuka komuś udała, zdecydowana większość jednak marnie kończy. Nie poddawajcie się, szukajcie śladów i pomóżcie się wydostać współwięźniom. Pospieszcie się, za 60 minut stracicie wolność na zawsze…”
„Z czystej ciekawości weszliście ze znajomymi do opuszczonej piwnicy. Ale czy jesteście pewnie, że nie ma tam nikogo? To miejsce z pewnością nie jest bezpieczne. Na ucieczkę jest już za późno….”
Pokój od 18 lat!
„Z czystej ciekawości weszliście ze znajomymi do opuszczonej piwnicy. Ale czy jesteście pewnie, że nie ma tam nikogo? To miejsce z pewnością nie jest bezpieczne. Na ucieczkę jest już za późno….”
Pokój od 18 lat!
„Jesteście załogą podróżującą na pokładzie statku dowodzonego przez Jacka Sparrowa. W ten piękny słoneczny poranek morze jest bardzo spokojne, więc Czarna Perła płynie przed siebie, spokojnie zmierzając w stronę lądu. Po burzliwej nocy na morzu, przyszedł czas na odpoczynek, właśnie mieliśmy się udać na drzemkę, aż tu nagle słychać potężny huk armaty . Tak, to Latający Holender! Oto źródło Waszych problemów. Pociski przebiły wasz statek. Toniecie. Macie godzinę na przedostanie się do szalup. Nie zwlekajcie!”
„Jesteście załogą podróżującą na pokładzie statku dowodzonego przez Jacka Sparrowa. W ten piękny słoneczny poranek morze jest bardzo spokojne, więc Czarna Perła płynie przed siebie, spokojnie zmierzając w stronę lądu. Po burzliwej nocy na morzu, przyszedł czas na odpoczynek, właśnie mieliśmy się udać na drzemkę, aż tu nagle słychać potężny huk armaty . Tak, to Latający Holender! Oto źródło Waszych problemów. Pociski przebiły wasz statek. Toniecie. Macie godzinę na przedostanie się do szalup. Nie zwlekajcie!”
„Zdarzyło się to dawno, dawno temu w Leśnym Królestwie. W kraju tym panował dostatek i było w nim coś magicznego. Kiedy jednak młody król odmówił poślubienia złej wiedźmy z sąsiedniego królestwa, zaczęły się ciężkie czasy dla poddanych. Wiedźma rzuciła na młodego króla zaklęcie i przemieniła go w potwora. Ruszajcie w drogę i strzeżcie się magicznego skraju lasu.”
„Zdarzyło się to dawno, dawno temu w Leśnym Królestwie. W kraju tym panował dostatek i było w nim coś magicznego. Kiedy jednak młody król odmówił poślubienia złej wiedźmy z sąsiedniego królestwa, zaczęły się ciężkie czasy dla poddanych. Wiedźma rzuciła na młodego króla zaklęcie i przemieniła go w potwora. Ruszajcie w drogę i strzeżcie się magicznego skraju lasu.”
„Mecz o medal, pełny stadion w Gorzowie Wielkopolskim. Jesteście przyjaciółmi żużlowca juniora, który w tak arcyważnym meczu dostaje swoją szansę występu. Kibice szczelnie wypełniają stadion, zjada go stres. Jego sponsorzy czekają na występ – mecz jest transmitowany w telewizji jak na finał przystało. Przed startem meczu, udaliście się wraz z nim do garażu, po niezbędną rzecz, której zapomniał. Menadżer miał pilny telefon, więc zostawił was przed garażem i odjechał. Jesteście bez telefonów i sami musicie odkryć co jest najważniejsze dla każdego żużlowca. Jeżeli wam się nie uda to wasza drużyna pojedzie osłabiona. Musicie znaleźć zapasowy klucz, zamknąć garaż i pojawić się na meczu z rozwiązaną zagadką nim minie godzina. Może coś w garażu wam pomoże? Czas płynie…”.
„Mecz o medal, pełny stadion w Gorzowie Wielkopolskim. Jesteście przyjaciółmi żużlowca juniora, który w tak arcyważnym meczu dostaje swoją szansę występu. Kibice szczelnie wypełniają stadion, zjada go stres. Jego sponsorzy czekają na występ – mecz jest transmitowany w telewizji jak na finał przystało. Przed startem meczu, udaliście się wraz z nim do garażu, po niezbędną rzecz, której zapomniał. Menadżer miał pilny telefon, więc zostawił was przed garażem i odjechał. Jesteście bez telefonów i sami musicie odkryć co jest najważniejsze dla każdego żużlowca. Jeżeli wam się nie uda to wasza drużyna pojedzie osłabiona. Musicie znaleźć zapasowy klucz, zamknąć garaż i pojawić się na meczu z rozwiązaną zagadką nim minie godzina. Może coś w garażu wam pomoże? Czas płynie…”.
„Piramida to miejsce spoczynku dawnych Faraonów, obłożone klątwą starych bogów Doliny Nilu. Musisz przejść skomplikowane labirynty, zdobyć artefakty pradawnych bóstw i odkryć kryptę Faraona. Czeka Cię trudne zadanie, ale to jedyna szansa, abyś jeszcze kiedykolwiek ujrzał słońce górujące nad starożytnym miejscem…”.
„Piramida to miejsce spoczynku dawnych Faraonów, obłożone klątwą starych bogów Doliny Nilu. Musisz przejść skomplikowane labirynty, zdobyć artefakty pradawnych bóstw i odkryć kryptę Faraona. Czeka Cię trudne zadanie, ale to jedyna szansa, abyś jeszcze kiedykolwiek ujrzał słońce górujące nad starożytnym miejscem…”.